It's You!

Sunday, October 11, 2015

A touché day

Salam,

Hari ni tak ke mana, lepas menyiapkan rutin harian di rumah, duduk mengadap tv, sesuatu yang jarang dapat saya buat kerana selalu berebut siaran dengan anak-anak.

Hari ni saya menonton dua buah filem yang saya rasa sangat menyentuh perasaan. Biasa la, saya ni cengeng orangnya, asyik menangis pulak ketika menonton filem Delivery Man lakonan Vince Vaughn dan St Vincent lakonan Bill Murray. Kedua-duanya berkisar tentang kekeluargaan, pengorbanan dan kasih sayang. Saya rasa, itu yang membuatkan hati tersentuh kerana sebagai seseorang yang sudah berkeluarga, kita seringkali menghadapi pelbagai situasi yang mencabar kemampuan dan kesabaran kita. Tetapi, hidup perlu diteruskan walaupun pelbagai dugaan menimpa.

Itu je nak kongsi hujung minggu ni. Semoga hujung minggu kalian penuh dengan kegembiraan bersama yang tersayang. ^_^

5 comments:

  1. Aku dah mulai rasa bosan dgn rutin hidup ni...hmm...apa patut aku buat?

    ReplyDelete
  2. mesti touching ni sebab smpai menitis ayaq mata... hehe

    ReplyDelete
  3. Ok set!
    TQ share pasal movie ni..
    Kena tengok!

    ReplyDelete
  4. Dua-dua saya tak pernah tengok. Saya pun quite cengeng tau. Kalau cerita Korean ke atau apa-apa bahasa asing yang saya tak faham, pun boleh menangis. Kira memang terror betullah bab-bab menghayati jalan cerita ni :)

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...