It's You!

Thursday, June 5, 2014

Busy Bee Me

Salam,

Lamanya meninggalkan blog kesayangan ni. Rindu betul nak menulis di blog dan membaca entri-entri teman blogger yang lain. Bulan Mei yang baru lepas ni memang sibuk sungguh. Walaupun student Diploma sedang bercuti, tetapi banyak aktiviti dan program yang dihadiri. Dengan persiapan exam, bengkel, examnya lagi dan membawa anak-anak bercuti.

Alhamdulillah, exam KPSL sudah berlalu. Jawab mestilah jawab, kalau tak boleh jawab pun, saya buat juga sepertimana yang dikehendaki. Kalau saya, menjawab mesti panjang berjela, dah ala-ala karangan pulak. Kadang-kadang "jam" jugak kepala otak sebab dah tak tau nak goreng apa. Menulis di blog gunakan keyboard tapi bila menjawab soalan peperiksaan, menulis baru setengah muka surat tangan dan jari-jemari dah macam nak tercabut. Dengan mengejar masa, tulisan pun dah jadi terkangkang-kangkang bentuknya. Huhu..janji pemeriksa boleh baca tulisan saya tu.

Selain itu, rasa happy juga sebab waktu berbengkel di UiTM Shah Alam, kami semua berkesempatan bertemu dengan ex-boss kami yang sudah lama berpindah ke sana. Rasa teruja bila ex-boss masih ingat pada saya. Happy...happy...

With our ex-boss, Pn Asmah.

Minggu lepas pula, Mr Hubby bawa kami sekeluarga bercuti di Krabi. Mestilah seronok walaupun letih di perjalanan dan melayan karenah anak-anak. (Kami berkonvoi empat buah kereta ke Krabi, Thailand). Hehehe...

Minggu ni pula pelajar baru dah mula mendaftar. Akan mula sibuk dengan pelajar-pelajar dan tugasan hakiki.

Nota kaki : Nak balik Johor juga sekejap sebab nak menjenguk mak yang baru selesai menjalani pembedahan membuang ketulan di payu dara. Hopefully everything will turn out well for all of us.

4 comments:

  1. Wah penuh betul aktiviti kniedaz bulan Mei tu ye.. nanti rajin2 update holiday di Krabi tu ye..

    Semoga mak kniedaz cepat sembuh..

    ReplyDelete
  2. patutlah lama hilang ... busy bebenor ye... hehe

    ReplyDelete
  3. xper makk, blog bukanla hakmilik kekalls., ihHKs

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum..good luck for your exam. selamat kembali ke dunia blog..

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...