It's You!

Saturday, May 24, 2014

Time For You

Salam,

Minggu sudah..dah sibuk dengan exam. Membaca buku di rumah sangat mencabar dengan anak-anak. Minggu sebelumnya sibuk dengan bengkel...outstation meninggalkan anak-anak di rumah dengan Mr Hubby dan MIL.

Minggu ni...minggu untuk anak-anak. Hari ni bawa mereka ke Taman Rama-rama. Mama excited pi tengok rama-rama tapi Yana dan Yani takut kat rama-rama. Bila rama-rama hinggap kat badan...mula la menangis. Haiyaaa....apa la...

Round satu Pulau Pinang. Tengok banyak pokok durian sudah berbuah. Ramai orang makan durian di tepi jalan. Durian Balik Pulau...sapa yang gemar durian mesti beli punya. Mr hubby pun beli tiga biji. Saya tak makan durian...so saya cium bau je...huhu..pening kepalaku.

Sebelum balik..singgah makan mi udang kat Teluk Kumbar. Mata dah berat sekali Mr hubby ajak teman dia tukar tayar dan sport rim keta dia. InsyaAllah..hujung minggu depan nak pi berjalan.

5 comments:

  1. Sesungguhnya hidup ini penuh dgn ujian...hidup juga satu ujian....hehe

    ReplyDelete
  2. Perghhh... Durian sgtlah sedapnya.

    ReplyDelete
  3. dah besar si kembar yana dan yani. abang ber2 tu pun dah gagah perkasa. kalau terserempak di jalan, rasanya boleh kenal, in sha Allah..hee

    ReplyDelete
  4. teringinnyer nak makan mee udang kat penang..bilalah nak ke penang ye..

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...