It's You!

Thursday, January 8, 2015

Missing

Salam,

Dua budak kembar yang sangat noty tapi sangat menggeramkan ni ada kat rumah Tok Ibu diorang. Sejak malam Isnin ada di sana. Tok abah dan Tok ibu rindu sama dua budak kembar tu. Hahaha....

Duduk ngan tok ibu, xingat pun kat mama dia. Seronok la diorang layan dan manjakan mereka. Takpe...petang esok mama dan abang2 balik ya.

Nota kaki : Bila ada, nak marah, nak berleter, tapi bila xde mesti rindu. Bukan setakat terpakai kepada anak2 je, termasuk juga org2 kesayangan yang lain, betul tak?

8 comments:

  1. Lama x dgr citer bebudak comey ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mama dia masih malas nak update huhu

      Delete
  2. Adui ha ha..nampak jelas kekecohannya...comel sangat-sangat..

    ReplyDelete
  3. alololo..dah besar dah si kembar yg comel ni..hehehe
    samalah ngan saya jugak, now si kakak ade kt rumah atok nenek kt melaka..
    mlm kang baru balik sana amik dia..bila xde mmg terasa sunyi n rindu, bila depan mata asyik nak gaduh je. hehehehe

    ReplyDelete
  4. comelnya...macam2 aksi dan ragam...hehe..

    dekat rasa nak berleter je kan, dah jauh mcm ni mmg rasa rindu sgt...faham sgt tu...

    ReplyDelete
  5. siapa la tak rrindu kalo tgk keleteh si kembar ni...
    pembaca blog pun rindu tgk gambar mereka berdua..

    so sweet

    ReplyDelete
  6. Dah besar dah mereka yer Kniedaz....comey memasing! Mesti terasa bangga dpt melahirkan twin kan Kniedaz...

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...