It's You!

Tuesday, August 12, 2014

Tak Sihat

Salam,

Sudah bertahun tak makan rambutan, semalam makan lima biji. Hari ni sakit tekak, mata dah panas, hidung dah tak berfungsi, kepala dah berat semacam. Yani di rumah pun dah start batuk. Dia kalau batuk, sampai kena ambil gas. Tapi malam tadi bagi ubat batuk dua kali, pagi ni takdela bunyi bila bernafas tapi Mr hubby akan bawa ke klinik pagi ni untuk langkah berjaga-jaga. Kalau mama pun tak sihat, teruk la sikit di rumah.


8 comments:

  1. Syafakillah buat kniedaz.. semoga cepat sembuh..

    ReplyDelete
  2. Orang kata Rambutan ni mmg boleh buat batuk tau Kniedaz..... getah dia kot. OKje malas nak makan rambutan sebab malas nak bukak hehe.... Teruk sungguhkan pemalasnya hehe

    ReplyDelete
  3. Musim buah-buahan ni memang kena berjaga sikit. Memang nampak sedap je tapi akibat tu yang tak tahan. Baru berangan-angan nak mencari manggis dan rambutan tetiba si kecil di rumah tu dah bunyi batuk malam-malam. Kenalah cancel plan.

    Moga tak melarat dan cepat sembuh sakitnya, Kniedaz.

    ReplyDelete
  4. Oh. alergy rambutan ke yang...sian yani..

    selamat hari raya maafa zahir batin sis..

    ReplyDelete
  5. Suka sangat rambutan ni.. Pa'e pun dah start suka.. musim buah ni kadang penyakit pun senang hinggap kan.. take care ida.. salam lebaran ya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam singgah Ida.. nak tgk Yana Yani...;)

      Delete
  6. Perut tekak terkejut dari tidur sebulan tu...
    Take care....skrg musim orang ramai tak sihat...

    ReplyDelete
  7. musim raya ni, mmg musim sakit tekak batuk bagai...ramai patient saya macam ni sekarang

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...