It's You!

Friday, April 16, 2010

Thank you for the cute award...I dedicated this award to ...

Salam,

Terima award dari tukangkata
ada syarat2 sebenarnya tapi ia macam tag je
thanks a lot & hopefully we will be in touch always
eventho only thru blogging ^_^




Sekarang kita tengok syarat-syarat nak dapat bear comel seperti di atas.
Syarat-syaratnya:

~Copy award ni macam dapat Grammy Award.
~Bagitahu siapa dan link blog pemberi award ni.
~Tajuk post korang mesti ada perkataan 5-FIVE-KHAMSAH- :)

1- FIVE name that people call you
-Pidah
-Ida
-Kida
-Kniedaz
-Mama

2- FIVE important dates in your life
- 20th March (my birthday)
- 16th September (hubby's birthday)
- 17th February (danish's birthday)
- 18th July (danial's birthday)
- 22nd December (our anniversary)

3- FIVE things that you done yesterday
- G keje naik moto
- Keje
- Blogging
- Singgah kedai beli Nasi Goreng Kerabu
- Baca novel Mary Higgins Clark

4- FIVE ways to be happy
- Mandi
- Kemas umah
- Dengar lagu
- Baca buku
- Kua ngan hubby & budak2

5- FIVE favourite movies
- The Lord of the Rings
- 2012
- Monster Inc.
- Taxi
- Transformers

6- FIVE favourite hobbies
- Reading
- Listening to Musics
- Blogging
- Reading
- Reading (hantu wooo ngan buku)

7- FIVE favourite people
- Families
- Friends
- Semua orang aku suka kecuali org yang aku tak suka..tapi nak dapat favourite tu susah..

8- FIVE favourite places for vacation
- Tempat yg scenery best
- Tempat yang aman
- Tempat yang kemudahan lengkap
- Tempat yang ada shopping complexes (pompuanlah katakan)
- Tempat orang (yela..nak vacation katanya mestilah tempat org..kalau kat depan umah tu bukan vacation namanya...senang kata, bawaklah aku ke mana saja yg mempunyai ciri2 di atas, aku sure suka...tak kisah sebenarnya janji bercuti heheh)

9- FIVE reasons you answers the survey
- sebab dah syarat
- sebab appreciate tukangkata
- sebab suka jawab tag
- sebab salah satu cara korang kenal aku
- sebab aku rajin

10- FIVE persons to tag
- Hemy
- aSHa
- Riena
- Lily
- Larra

Yang lain pun boleh jawab dan amik award ni. Bila dah jawab, barulah aku ble tahu 10 perkara tentang korang. Bertambahlah ilmu tentang kamu semua. Just have fun ok...

14 comments:

  1. 16 sept? eh! sama besday ngan anak saya, si kaklang tu :)

    tahniah utk cute award :)

    ReplyDelete
  2. cekgu..saya nak tanya boleh??larra itu sayakah??...manala tau terlebih pasan plak..hehhe..kalau betul..saya terhegeh hegeh nak amek ni..kalo tak..telan liur jele..sob2

    ReplyDelete
  3. yeay kena tag yeay!!

    tak sabar nak buat nih.hhehhehe

    ReplyDelete
  4. Panjang juga :D. Tapi semua soalan nya best best.

    ReplyDelete
  5. larra ~ ye pn larra..awaklah itu..hehe..jawab jgn tak jawab

    ReplyDelete
  6. dini ~ dini pun jawablah..nak tau gak pasal dini

    ReplyDelete
  7. SJB ~ i'll give u the award then..u jawab tau!

    ReplyDelete
  8. ahaks. kena jugak. tunggu my 2 heroes tido ekk :P

    ReplyDelete
  9. suka lord of the rings gak :D ada dvd siap extended version.heheh

    ReplyDelete
  10. aryn ~ eh eh samalah kita..ada jugak versi extended tu..sayang giler ngan dvd tuh

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...