It's You!

Monday, September 8, 2014

My Pet Project

Salam,

I'm glad that the Book Talk Sessions were going on great. The lectures were great..the students were supportive. I'm a happy organizer today.

Sebenarnya saya sangat suka aktiviti ni sebab ia dekat dengan minat saya dan obsesi saya, buku. Saya nak sangat ia berjaya dan mendapat sambutan. Alhamdulillah... Semuanya berjalan lancar. Kalau ada yang terkurang tu..biasa la kan. Tapi saya rasa gembira sebab semua yang terlibat sangat sporting dan memberi kerjasama yang baik.

Sesi perkongsian tentang buku yang pernah dibaca ini sangat menarik. Kalau ada dua org membaca sebuah buku yang sama, belum tentu persepsi dan penerimaannya sama. Seronok dengar orang lain bercerita tentang buku yang mereka pernah baca.

Esok, ada aktiviti lain pulak. Saya Putar Paen! (Road impian) dan i-Workshop. Semoga semuanya berjalan lancar.

6 comments:

  1. Replies
    1. Backdrop bajet ciput tu...guna apa yang ada je...

      Delete
  2. masa jadi editor dulu.. ada jugak tgok kawan2 buat aktiviti gini..
    biasanya time ada pameran buku..
    kita tak bernilah.. x pernah cuba..

    ReplyDelete
  3. Kalau suasana macam ni memang syok meniarap sambil baca buku sampai habis :) Tahniahlah pet project ni berjaya.

    ReplyDelete
  4. syukur berjalan lancar kan Ida.. seronok plak rasanya nengok aktiviti ni... hehe

    ReplyDelete
  5. wahh bagus. tahniah!

    kueh

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...