It's You!

Wednesday, October 28, 2015

My Free Time Favorite TV Show

Salam,

Sejak dua menjak ni, suka pulak buka channel Life Inspired, 728. Dah namanya pun life inspired, so banyak rancangan yang ditayangkan memang menggalakkan kita mendapat sedikit idea camna nak deco rumah, idea tempat2 makan yang best dan tempat2 yang menarik untuk dilawati.

Sekarang ni, suka dua rancangan ni, Tasty Road dan A Bryk At A Time. Satu rancangan jalan2 cari makan di Korea dan satu lagi rancangan ubahsuai dan deko rumah. Walaupun nak p Korea tu macam tak, tapi suka cara pengacara rancangan tu mengacara. Dah la dua2 pengacara dia comel n cantik, kelakar pulak tu so memang xjemu tengok diorang.

A Bryk At A Time tu pulak, designer dan kontraktor dia punya la cantik dan sangat kreatif. Kira dua2 rancangan ni mempromosikan kebolehan wanita, so memang sangat best bagi saya. Tu yang boleh tertarik nak menonton program ni. Banyak gak idea yang boleh dicedok dan kalau ada bajet, boleh la menghias rumah ehehehe....

2 comments:

  1. Salam Ida... pekabar la ni? ... lama tak keudara...
    sy pun suka tengok channel ni... memang memberi inspirasi... :)

    ReplyDelete
  2. Saya pulak suka tengok Summer Home dan Novogratz family tu. Kalau tengok rancangan deko-deko ni memang rasa teruja yang amat nak mengubah suai rumah sendiri. Padahal lepas habis aje rancangan, kita pun back to normal jadi malas. Hehehe!

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...