It's You!

Tuesday, January 28, 2014

The Project

Salam,

Sekejap je dah hari Selasa. Hari ni ada kursus Laporan Tahunan UiTM. Nasib baik dua jam je...tak la letih kepala otak.

Hari ni nak tempek gambar je. Sebab tak tau nak cerita apa. Macam tipu je tak tau nak cite apa...bila dah cerita, panjang la pulak.

To t.a.t.a.....ni la antara hasil kerja tangan yang aku buat. Bulan ni nak siapkan tempahan car charm ni. Bulan 2 pulak nak siapkan tempahan pencil case Pn Dini. InsyaAllah...saya sempat siapkan.

Nota kaki : Cuaca yang tak menentu buat diri pun kurang sihat. Selesema jangan cakaplah...dengan kepala yang on off sakit. Huhu...dugaan.

10 comments:

  1. Cantiknya... mmg kreatif..:)
    cuaca tak menentu skrg ni, kejap mendung, hujan dan panas..

    ReplyDelete
  2. Get well soon yer.. :)
    banyakkan minum air putih gak.. :)

    ReplyDelete
  3. Dalam pada kurang sihat siap juga hasil kraftangan yg cantik...
    Cute sangat:)

    ReplyDelete
  4. Wow nice nya Fida. kalau aku order mesti tak sempat punya kan? Aku nak sebelum 10hb ni. huhu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ta...ko nak apa? Cer citer...

      Delete
    2. Key-chain dalam area 50unit (bajet yang datang). Aku ada reunion bebudak asrama, (eh silap tarikh!), majlis 9hb 2. Adoii...

      Delete
  5. Cantiknyerrr...
    gerun aku melihatnya...

    ReplyDelete
  6. waaaaahhhhh...tu berapa ringgit satu? berbakat :)

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...