It's You!

Tuesday, January 7, 2014

Teamwork

Salam,

Hari ini hari ke 6 berada di tempat baru. Masih lagi menyesuaikan diri dengan keadaan di barisan hadapan. So far, so good. Masalah tu ada tapi alhamdulillah dapat ditangani. Lagipun, kami berempat di hadapan so lepas ni workload akan dibahagi sama banyak. Duduk di kaunter ni, kena banyak senyum, kena banyak ilmu dan kena tahan sabar. Banyak karenah pengguna yang dihadapi dan mestilah kena ada ilmu sebab nak menerangkan sesuatu sampai pengguna faham tu mencabar juga.

Tapi kan..tapi kan...kat tempat saya tu tak rasa sejuk pula. Hahahaha...memanglah seminggu dua ni aircond problem tapi saya memang rasa tak selesa. Mengada-ngadakan saya ni. Nak kerja tempat sejuk je. Masalahnya, kalau ada tingkap yang boleh saya buka kalau panas, ok la. Ni, takde...so kalau panas mestilah rasa sungguh. Semalam pun ada student yang mengadu panas. Nak buat macamana dik oii...akak pun panas juga. Harap-harap aircond cepatlah elok..huhu...

Banyak penambahbaikan yang telah kami fikirkan di sini. Teman kreatif pun banyak idea. Rasa excited nak membuat pengubahsuaian tapi ubahsuai pun setakat yang termampu dek kami la. Kalau ada peruntukan, memang macam-macam kami nak ubah. So, setakat hari ni, kami cuba buat yang boleh dulu.



5 comments:

  1. Kalau panas pun kira bagus jugak tau. Student tak kan duduk lama dalam tu. So korang pun boleh buat pelbagai aksi bila kepanasan.

    ReplyDelete
  2. selamat bertugas di tempat baru....semoga semuanya berjalan lancar...

    ReplyDelete
  3. dh pindah bahagian kaunter ye.jgn lupe senyum sokmo nooooo...hihi

    ReplyDelete
  4. kalo panas memang rasa kureng skit lah kan sis...
    tapi hopefully cepat2lah dorang rectify the problem....
    dapat team yg ok, memang makes us looking forward gi kerja kan...

    ReplyDelete
  5. Kena mesra alam ni bila dok kaunter n murah senyum hihi...betul tu kena byk info utk jwb soalan2 yg ditanya.good luck!cepat2la aircond tu dibaiki ye

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...