It's You!

Sunday, January 12, 2014

Subhanallah

Salam,

Selamat berhujung minggu wahai sahabat
Selepas subuh, terus mengeluarkan beg kraftangan
Ada tempahan yang perlu disiapkan sebelum akhir Februari
Sedang tangan membuat kraf...terkedu sebntar melihat kebesaranNya
Bagaimana Dia mengatur setiap kelopak berselang seli dengan cantik sekali
Sedangkan tangan saya yang meniru belum dapat lagi menyusun kelopak seindah itu
Subhanallah..
Terasa kerdilnya saya sebagai hamba
Sedangkan kebolehan ini pun hasil ihsannya
Alhamdulillah atas kurniaanNya

"Ya Allah, sesungguhnya aku mohon kepadaMu cintaMu dan cinta orang-orang yang mencintaiMu dan aku memohon kepadaMu perbuatan yang dapat menghantarku kepada cintaMu. Ya Allah, jadikanlah cintaMu lebih kucintai daripada diriku dan keluargaku serta air dingin"  - Doa Nabi Daud a.s

6 comments:

  1. Sungguh kebesaran Allah.. setiap yg dijadikan mmg unik dan pasti ada fungsi tersendiri.. subhanallah!
    salam hujung minggu..:)

    ReplyDelete
  2. muhasabah dari sekuntum bunga...
    Allahu Rabbi...lintasan itu datangnya dari Allah juga

    ReplyDelete
  3. Cantik gambar bunga tu. Aku kagum dengan mereka yang kreatif dalam bidang macam tu.

    ReplyDelete
  4. subhanallah... mmg cantik sangat bunga ros ni kak. izan kagum tgk org2 yg pandai buat kraf macam akak ni.

    ReplyDelete
  5. Allah tu inspirasikan ilmu itu buat hambanya yg rajin dan kreatif macam awak....Kniedaz

    ReplyDelete
  6. Allah Maha Besar :-)




    https://play.google.com/store/apps/developer?id=Kastari+Sentra+Media.+PT

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...