Have-a-peek

It's You!

Wednesday, January 22, 2014

Mama Monster

Salam,

Bila mama jadi monster
Semua orang kena marah
Semua orang bangun buat kerja
Ada yang vakum rumah
Ada yang kemas dapur
Ada yang mandikan adik-adik
Tapi ada dua orang yang buat tak kisah
Sapa lagi...
Budak dua ni la

7 comments:

  1. hehee..sama cam anak saya tu..kalau mak pak dia marah, dia buat tak pahamm jeee..agaknya tu perangai anak yg lahir th 2011 kot..

    ReplyDelete
  2. happy tengok telatah dorang kan..ada ada je idea si kembar tu.

    ReplyDelete
  3. ahahah... masa ni adalah sgt seronok tgk mereka berdua main sama2 kak. mmg tak endahkan org sekeliling kan! rambut kembar cantik...dah panjang...

    ReplyDelete
  4. Dah tu kau teruskan tak ke'monster'an kau pada depa?

    Rambut dah panjang sket.

    ReplyDelete
  5. hahaha..ye ker?? tak makan saman yana & yani..hihik

    ReplyDelete
  6. Haha....lariiiiiii mam tengah jadi monster

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...