It's You!

Monday, March 22, 2010

Ada apa dengan lagu?

Bulan ni, dalam ofis ni tak henti2 lagu2 band Indonesia dimainkan oleh office-mate aku. Paling popular bulan ni ialah Wali Band. Apa ada pada lagu artis Indonesia? Kalau tanya aku (pendapat akulah ya), lagu Indonesia banyak yang catchy...senang didengar oleh telinga, pastu kalau perasan lirik dia pendek2 je..ulang2 tu je sampai budak2 kecik pun ble hafal. Napa lagu artis Malaysia tak begitu ya? Ini cuma pendapat aku jela..korang tak taula...


my peberet band


band yg tgh meletop skang(?)

Note : Paling aku suka ST12...lagu2 dia best...hehe

12 comments:

  1. ain tahu dengar jerk..hehehe

    tajuk lagu ngan penyanyi dia memang tak tahu...

    ReplyDelete
  2. ain ~ hehe..kalau kat ofis ni bila dengar lagu best je, diorang cari sampai satu album dlm internet..tu yang akak pun jadi tau

    ReplyDelete
  3. ST12???tak penah dengar plak

    ReplyDelete
  4. hemy ~ xpernah dengar? aiseh...lagu2 dia best tau (pada akak la) suara penyanyi dia pun sedap..^_^

    ReplyDelete
  5. sy ni kurang tau gak ttg penyanyi..ramai sgt...

    dgr lagu pun main dgr je...janji sedap...

    ReplyDelete
  6. asha ~ ramai org mcm tu..mana yg sedap tu layan jela..saya pun camtu gak..cuma kalau yg betul2 best tu, follow la..

    ReplyDelete
  7. saya suka lagu inggeris je akak.
    bukan berlagak tp entah...
    lagu inggeris pun suka oldies je :D

    pelik tak saya :P

    ReplyDelete
  8. yang ly tahu cari jodoh-wali band jer..har harr

    ReplyDelete
  9. faisal ~ akak pun sebenarnya lbh ske lg inggeris..kalau lgu melayu byk dgr indon je..hehe..akak suka Cake..^_^

    ReplyDelete
  10. lily ~ ha..lagu tu fames la..budak2 kecik pun ske lagu tu

    ReplyDelete
  11. lumut ~ hehe..kat sana pun dgr lagu wali ek? ^_^

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...