It's You!

Wednesday, March 3, 2010

Rombongan meminang...

Ahad lepas aku mengikuti rombongan meminang sepupu hubby. Diorang ni dah couple lama gak tapi sepupu hubby ni kumpul duit dulu baru nak bertunang. Bukan apa, senanglah nanti nak wat kenduri ke apa bila duit dah kumpul sendiri.
Rombongan kami taklah ramai, setakat aku+hubby+anak2, adik2 & mak hubby, family sepupu dan 2 org makcik diorang. Yang kelakarnya hubby kena jadi wakil jurucakap pihak lelaki. Sebab tak pernah wat benda2 camni, hubby ckp punyalah laju dan tak sampai 10minit dah selesai urusan meminang. Pakcik yang jadi wakil pihak pompuan bengang je sebab dia tak berpeluang nak cakap panjang2. Apa2pun takpelah janji selamat.
Oh..yang aku kata aku busy tu, aku busy wat hantaran sepupu ni lah. Buat biasa2 je tapi last minit takut gak sepupu tak suka tapi alhamdulillah semua orang suka. Hehe...Akad nikah diorang tetapkan 10.10.2010...wah...best je tarikh tu, pandai diorang pilih.
Kla..layan gambar pulak..

.

































7 comments:

  1. ada bakat. cantik. Skang dah ada SLR bleh guna tuk wat promosi hehe. Tngkap gambar cantik2 masuk dlm blog.. atau wat blog khas gubahan. amacam?

    ReplyDelete
  2. blog gubahan dah ada la wawa..klik kat jari belah kanan tu...heheh

    ReplyDelete
  3. wah! cantiknya. pandainya you.

    ReplyDelete
  4. my sis ieda memang artistik n born with a creative soul...no doubt!:)

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...