It's You!

Friday, July 19, 2013

Mana Tempatmu?

Salam,

Tinggalkan korang untuk berhujung minggu dengan tips ini
Hujung minggu bolehlah kemas peti ais yang dah penuh
Penuh dengan pelbagai makanan lebih berbuka dan sahur
Penuh juga dengan bahan mentah memasak

Boleh tengok mana yang dah tamat tempoh atau tak boleh dimakan lagi
Bolehlah dibuang supaya ruangnya  boleh diganti dengan makanan lain

Selamat berhujung minggu semua ^_^


8 comments:

  1. Betul tu hihi.sampai dah x muat haha

    ReplyDelete
  2. Sebelum puasa lagi Okje dah kasi clear Kniedaz... nampaknya yg berbaki buka dan sahur tak de! hehe

    ReplyDelete
  3. kannnnn... mesti ada yg patut dikeluarkan hehehehehe...
    happy wiken and happy spring cleaning :D

    ReplyDelete
  4. TQ sharing tips ni.. amat bermanfaat:)

    ReplyDelete
  5. Peti ais tu dah le kecik serba macam nak masukkan. Setiap hari ada je yg tak habis tp kalu sikit2 tu saya pejam mata habiskan jugak...hahaaa...

    ReplyDelete
  6. Owh peti saya sudah sendat dengan leftover berbuka dan sahur.
    Bila masa nak habiskan, tak tau la.

    ReplyDelete
  7. Mst bnyk barang kan..hehehe

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...