It's You!

Sunday, October 13, 2013

Family Outing

Salam,

Alhamdulillah...selamat sampai di Putrajaya jam 1pagi lebih...hari Sabtu. Jalan raya menuju ke ibu kota tidaklah sesak..cuma banyak lori dan bas tetapi lebuh raya menghala ke Utara kenderaan bertali arus. Ramai yang meninggalkan kota untuk pulang berhari raya di kampung la kan....kami pulak yang songsang..hehehe.

Kenduri di area Taman Desa Damai, Cheras...kalau tak silap saya. Bab jalan dan tempat, saya memang agak fail sedikit. Alhamdulillah dapat bertemu dengan Mummy dan keluarga yang lain. Mummy nampak berisi...mungkin happy di samping suami atau mungkin sudah ada isi...hehehe.

Selesai di rumah kenduri, kami menuju ke Keramat AU melawat adik saya dan baby baru, Syaza Imani yang sangat comel dan bambambam. Aduila...geram tengok pipinya yang labuh. Teringat masa Yana dan Yani baby. Pipi labuh buat orang asyik nak gomol je. Hahaha...

Sepanjang di rumah adik, hujan turun dengan lebat beserta angin. Cuaca sejuk dan nyaman buat kami lagi rancak bersembang hingga nak dekat maghrib. Sebelum maghrib kami tinggalkan baby Syaza dan family di sana. Mak saya pun masih di rumah family adik sebab menjaga adik berpantang. Insya Allah pertengahan bulan November baru dia pulang ke kampung. Lama tinggalkan rumah di kampung mesti dia rindu tapi di kampung cuma ada adik lelaki saya so mesti dia akan rindu kat cucu-cucunya yang dah menjadi sembilan orang. Hahaha...kalau balik kampung nanti...mesti riuh-rendah dengan suara cucu-cucu je.

Setakat ini saja dulu coretan hari ini. Ada banyak lagi benda yang kami buat hari Sabtu tu hingga ke malam. Letih tapi sangat happy sebab dapat jumpa ramai kesayangan saya. Anak-anak pun happy dan tak meragam buat hati pun senang nak berjalan. Lagi satu sebab jalan tak sesak buat perjalanan lancar dan cepat. Ok...daa! Jumpa lagi nanti

6 comments:

  1. tembamnyer baby baru tuh..comel

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum..
    best nyer outing..
    comelnyer baby.. siap pandai senyum lagi.. :) pipi tu tembam sungguh..

    ReplyDelete
  3. Selamat Hari Raya Aidil Adha. Maaf zahir batin.

    ReplyDelete
  4. mimpi apa tu sampai tersengih-sengih. haa kau, melayut pipi.

    ReplyDelete
  5. gituler hujung minggu kitakan... kenduri sana sini rasanyer...

    ReplyDelete
  6. Seronok outing bersama family...
    bam-bam nya baby....:)

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...