It's You!

Saturday, October 19, 2013

Projek

Salam,

Malam semalam kami balik ke rumah kami. Oh...rindunya kat rumah sendiri. Untuk pengetahuan, sekarang kami tinggal di rumah MIL yang terletak lebih dekat dengan tempat kerja saya dan Mr Hubby. Paling penting rumah MIL dekat dengan sekolah abang2 dan rumah pengasuh si kembar. Kasihan nak gerak anak2 bangun jam 5.30 pagi setiap hari untuk ke tempat kerja, sekolah dan rumah pengasuh.

Kenapa tak cari sekolah dan pengasuh yang dekat dengan rumah saya? Sebab saya lebih suka mereka dekat dengan tempat kerja so kalau ada apa2 berlaku di sekolah dan rumah pengasuh, saya tak perlu travel jauh untuk sampai.

Berbalik kepada rumah so sekarang kami akan balik ke rumah kami setiap hujung minggu saja. Kalau ada kerja, dua minggu kami tak balik. Bila dah balik rasa seronok dapat tidur di bilik sendiri..memasak di dapur sendiri..semuanya di rumah sendiri.

Dah siap kerja rumah, mulakan projek kraftangan yang lama tertangguh. Harap pelanggan tak marah...tapi saya dah inform mereka yang bulan ni saya sibuk. Minggu depan saya ada lawatan akademik ke KL, Johor dan Negeri Sembilan. Nanti cerita pasal tu...oklah...nak sambung menjahit. Harap sempat siap sebelum Selasa sebab pagi Selasa dah bertolak ke Kuala Lumpur.

6 comments:

  1. Chanteknye.....fall in love with that roses.....

    ReplyDelete
  2. cantek kraftangan tu.. sweet sangattttttttttttttttt..

    ReplyDelete
  3. salam hujung minggu...

    salam ziarah dan salam kenal... :)

    ReplyDelete
  4. 5.30 am gerak anak? aduhh kita yang dah tua ni pun 5.30 am masih berat nak bangun.

    ReplyDelete
  5. rajinnyer makk., jumper mak di sana oops disinii..,ihhKKKs

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...