It's You!

Friday, July 19, 2013

Berita Hari Ini 19 Julai 2013

Salam,

Pagi ni sibuk brainstorming untuk hiasan hari raya di library. Benda-benda macam ni, memang semua orang excited nak buat. Insya Allah, minggu depan kami start up kan hiasan untuk hari raya.

Selain itu, sekarang library sedang sibuk merencana pengisian untuk Hari Mesra Pelanggan 2012/2013 kami. Banyak juga aktiviti yang telah dicadangkan dan akan dijalankan. Harap-harap semuanya berjalan lancar. Tarikh Hari Mesra Pelanggan sudah ditetapkan pada 10 - 12 September 2013. Masa sibuk sudah bermula.

Sebelum Hari Mesra Pelanggan, ada program library make-over kat Sekolah Menengah Pondok Upeh, Balik Pulau. Yang tu adalah kerjasama dengan Perpustakaan Tun Abdul Razak, UiTM Shah Alam dan melibatkan pak menteri untuk perasmian. Lagi banyak kerja nak buat.

New design 

Sekarang pun, alhamdulillah pesanan kraf juga tidak putus so sibuklah saya seharian sepanjang Ramadhan. Tapi syukur sangat dengan rezeki ni, walau tak banyak boleh gak menampung belanja beli biskut raya...hehehehe....

Dah...tu je nak cerita..  ^_^


6 comments:

  1. assalamualaikum ida..
    wow.. nak deco2 raya ye.. best tu.. nanti lagi menambah suasana nak beraya kan.. :) kat opis takde apa2 nak deco.. sebab sorang je melay kat sini.. :( ape pun tak pe lah.. cuti no problem la kan.. :D comelnye lukis.. :) pandai ida.. kreatif sangat..

    ReplyDelete
  2. Bila melibatkan pak menteri kakak memang maklum memang pasti melibatkan banyak kerja kena buat. Kalau boleh semua mesti perfect seminggu sebelum dateline.

    ReplyDelete
  3. Tak boring ke duk library Kniedaz? tension tak?

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...