It's You!

Monday, April 5, 2010

HOMEDEC anyone?


Salam,

Hari Sabtu yang baru lepas ni aku, hubby, abg mie & kak fiza telah meninggalkan anak2 untuk menerjah HOMEDEC kat Pisa. Bukan takmo bawak budak2 tu tapi keadaan di Pisa waktu HOMEDEC amatlah tidak sesuai untuk membawa mereka.

Sapa2 yang tak tau apa itu HOMEDEC, mehla citer siket. HOMEDEC atau Home Decoration ni adalah satu pameran yang memberikan pemilik rumah idea, tips, produk dan macam2 lagi benda terkini. Dianjurkan setiap tahun di tiga lokasi iaitu Penang, Kuala Lumpur & Johor Bahru. Dah 2 kali p HOMEDEC, tahun lepas ngan tahun ni. Produk yang dijual dan dipamer semuanya hiasan terkini dan uptodate. Sesiapa yang suak menghias umah memang akan gila sekejap lah kat sana.

Kami p bukannya nak membeli sangat tetapi mengambil idea untuk menghias rumah baru. Bayangkan penat berjalan hampir 2 jam sampai nak tercabut kaki tapi kami cuma beli kepala paip ngan wall decor je..huhu..tapi memang best sekali. Next location, Kuala Lumpur on 29th April - 2nd May 2010..pastu Johor Bahru on 6th - 8th August 2010.

3 comments:

  1. mmg kepingin nak ke homedec, tapi blum kesampaian , huhuhuh

    ReplyDelete
  2. maksu ~ xpe maksu..diorang ni rajin wat exhibition..setiap tahun ada..hehe

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...