It's You!

Tuesday, April 13, 2010

Jawab soklan macam soklan peksa plak

Salam,
Malam2 buta jawab TAG dari Jaja'z
Malam2 buta gak tangkap gambar ....







KASUT


Favourite mestilah jenama VINNCI
sebab
harganya berpatutan dan banyak gak choice
yang kat atas ni beli lama dahsuka sangat sebab materialnya macam jeans


Yang ni aku pakai time rasa diri koporat bukan keparat tau
ahahaha..Sentini aku beli time sale..ngee


Kasut NIKE ni beli sekali ngan kasut hubby, Danish, adik ipar n MIL
semua beli sport shoes so aku pun belila jugak
tapi jarang pakai sebab bila pakai sport shoes g jalan kat mall,
susah aku nak bukak kasut tuh
aku amatlah pantang...
pantang jumpa kedai kasut nak try..huhu


Yang ni yang sangat aku suka pakai sekarang
Xandra by Camel Active
beli time pregnant bulan 12 lepas
tapi gugur plak T_T
so dari membazir, aku pakailah g ke mana2 yg aku suka
selesa dan best!

Ok..
nak kena tag orang len nih

Nak TAg

Ratna
Ieda
Dini


Selamat membuat tugasan!

14 comments:

  1. thanks kak tag dni..

    huhu.. tapi dah 3 kali dni jawab tag kasut sampai ramai perasan dni dah jawab tag ni.. kalau akak nak tengok, leh tekan label'tagged'kat sidebar kanan blog dni ^_^


    comel2 kasut akak :)

    ReplyDelete
  2. kalau saiz 7 sport shoe tu jual la kat saya..leh wat main takraw..hehehe

    ReplyDelete
  3. kniedaz..awak suke vinnci ek??mimisalu beli kasut ngan uncle ni..handmade shoes..diamemang buat untuk vinnchi..dia design juga tuk vinnci..memang tahan lama..dan selesa..mimi de belikan untuk mak..mak kata..dalam 10 pasang beli kt tempat len..tak sama yg mimi belikan..skang mimi tak beli agi kat vinnci..

    ReplyDelete
  4. harga dia pun lebih murah 30%..kalau kat vinnci rm50..dia jual baru rm30..mimi penah jual kt ofis..amik dari uncle tu..mmg mendapat sambutan..comfortable dan tahan lama..tu kata xofismate ler..

    ReplyDelete
  5. bagus! siap pun kerja rumah..kalau tak, nanti cikgu rotan..hehhehe..sama la kita..suka gak vinnci..jaja pun ada gak satu sandle vinnci warna biru..design pun macam jeans

    ReplyDelete
  6. dini ~ ye ker? hahaha...xpe..xpe..akak bg org len plak

    ReplyDelete
  7. hemy ~ kaki akak sangatlah cumel saiz 4 @ 5 je la...xble nak jual kat hemy

    ReplyDelete
  8. larra ~ yeke? bestnya..napa larra tak tlg jual online? Nanti saya tolong beli..suka sangat vinnci

    ReplyDelete
  9. jaja'z ~ haha..sebelum cikgu rotan baek buat kerja umah..hehe

    ReplyDelete
  10. branding dia dia tak guna nama vinnci la..sebab nanti vinnci saman dia le pulok...yg bestnyer..selain uncle ni wat kat kedai dia..dia bukak gak booth kt pasar malam..mula kiter tak percaya..bila dah rasa..terus kita jatuh chenta..kniedaz pakai saiz pe ek??..nanti ler insyallah kiter belikan satu..ni kite nk bg jek kt kniedaz.suke yg bertumit ke hape??>>

    ReplyDelete
  11. larra ~ eh eh..betul ke nak bagi..huhu macam tak percaya pulak..saya pakai saiz 4 @ 36...saya kalau pakai tumit pun setakat 2 inci je..apa apa pun takpe..(malu ni muka merah) ^_^

    ReplyDelete
  12. insyallah..kalo kite jumpe uncle tu kite sambor sepasang kt awokk..sebab kite pun nk gi carik satu..pesal yg kite salu pakai ni pun dah sizenn..tak rosak lagi..bertaun tak rosak..sedap pakai..kite ingat nk rosakkan la sendiri..psl nk beli yg baru..hahha..barang dah ade nanti..kite buzz ok..alahi cumelnya kaki awak..size 4..

    ReplyDelete
  13. larra ~ hehe..saya memang suka beli kasut..boleh tambah koleksi ni..hubby pun dah tau so kalau g mall mesti tanya "tak mo beli kasut ke?" haha..ok.thanks dear

    ReplyDelete
  14. Cantik nya kasut vincci tu. I pun suka :D.

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...