It's You!

Friday, August 23, 2013

Treatment for Soul

Salam

Sebenarnya...saya ni jarang keluar kalau rehat hari Jumaat. Beberapa tahun yang lepas...geng perempuan dah tau sangat pe'el saya ni. Kalau diorang nak ke mana-mana, orang terakhir yang diorg ajak mesti saya. Sebab saya tak pernah ikut.

Tapi lepas mengandungkan si kembar, pantang diajak mesti nak ikut. Bawaan anak perempuan kot. Kalau diorang tak ajak mesti saya tanya...ada nak pi mana-mana ke?

Sekarang ni...dia lebih kepada tengok mood. Kalau rasa nak jalan, saya ikut kalau tak...duduk j la kat ofis. Sebenarnya nak cerita...tadi pi teman rakan ofis cari beg tangan. Abis satu Pacific diredah tapi satu pun tak berkenan. Last sekali jumpa beg ni kat kedai kecil dekat ngan kfc. Saya nak teman tapi saya yang dapat. Cantik tak? Hehehe.....

5 comments:

  1. Assalammu'alaikum dear..lama x kunjung sini..
    wahhh..siyes cantik beg tu :)

    ReplyDelete
  2. cantikkknya beg... suka plak sy tengok...:)

    ReplyDelete
  3. cantik beg tu kak..simple je..:)

    ReplyDelete
  4. ehehe biasa gitu la..teman kawan kita pun sekali....handbag dan wanita tak dpt dipisahkan....ehehee

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...