It's You!

Monday, December 23, 2013

Back to School

Salam,

Semalam selamat sampai di Pulau Pinang selepas 2 hari berada di Putrajaya. Balik awal sebab ada lagi perkara nak settle mengenai hal-hal sekolah.

Pagi tadi sudah selesai membeli buku-buku sekolah. Tinggal baju pendidikan jasmani dan yuran PIBG je yang belum dilunaskan. Yang tu masuk sekolah nanti baru beli melalui guru kelas.

Selepas ke sekolah, pergi membayar bil-bil dan singgah ke kedai cermin mata. Mrs mata perlukan cermin baru sebab power dah bertambah dan sudah kurang selesa dengan cermin mata sedia ada.

Tadi sempat singgah ke ofis sebab ambil barang yang tertinggal. Bawa Yana dan Yani masuk ofis sebab diorang nak tengok replika rumah yang ada di library. Dapat tengok dan bergambar pun dh seronok. Saya bercuti sampai 25hb. Cuti lama memang untuk settlekan hal anak-anak sekolah dan bawa mereka bercuti.

Lepas cuti panjang ni..mula set mind untuk kerja di bahagian baru. Selamat bertugas bagi yang bekerja dan selamat bercuti kepada yang bercuti.

4 comments:

  1. Memang sah la cermin mata kau kena tambah power. Wei, teleng kepala aku tengok gambar depa tu tau.

    ReplyDelete
  2. Aku anak sorang bersekolah pun ranap lebih lima ratus utk set lengkap...tak dpt nak bygkan yg beranak ramai yg bersekolah..

    ReplyDelete
  3. Kalau boleh nak settleksn semua benda cepat2kan...
    Awat gambar cam terbalikjer

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...