It's You!

Thursday, October 4, 2012

Agenda Orang Tak Sihat

Salam Khamis,

Bila duduk di rumah dalam keadaan kurang sihat, takde banyak benda boleh buat. Tambahan lagi si Yani yang suka memerap kat mama dia ni sejak muntah2 tempoh hari. Celik2 mata aje dia panggil mama. Lepas tu tak bagi mama gi mana2 kena duduk dengan dia je. Nasib baik Yana ok je. Cuma akan kalut bila nak breastfeeding. Dua2 nak serentak. Time tu Yana pun nak ngamuk jugak huhuhu...

Ingatkan nak sambung baca novel A Little Princess tu. Dah banyak hari tak sambung baca. Excited nak tahu kisah selanjutnya. Best cerita dia. Pasal anak tentera yang kaya dari India yang dihantar untuk belajar di London sejak 10 tahun. Walaupun kaya tapi dia tak sombong dan suka bercerita hingga akhirnya ayahnya jatuh miskin dan dia tak dapat menjalani kehidupan yang mewah seperti dulu. Tapi saya tak sampai lagi bab ayahnya jatuh miskin so kena sabar tunggu bab tu la. Tapi petang ni kepala kan pening2 lalat, so takmo la baca buku.

Tadi sebab Yani takmo berenggang, so melepaklah saya di depan tv dengan Yani, Danish dan Danial. Semuanya tak ke sekolah sebab muntah2 dan pening2 lalat. Kami tengok cerita The Lord of The Rings : The Two Towers kat HBO. Dah banyak kali tengok tapi tetap excited nak tengok...ni cerita favourite saya...tengok ulang2 pun best.


Petang ni hujan renyai2 pulak turun. Hujan2 sedap buat apa? Hahaha...tidur ya? Saya tak pandai tidur petang walau mengantuk sekalipun. So, akhirnya saya berblogging. Lepas ni nak blog walking ke blog2 teman2 saya ya. Nak tau apa pulak kisah korang di sana. Jumpa saya di laman blog kamu ya..bye!

Nota kaki : Makan nasi lauk kari daging yang super yummy masakan mak. Tapi selera masih kurang..so makan tak tambah hehe

3 comments:

  1. still tak sihat ek si kecik tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah sihat Sal tapi dok merengek je kat mama...kat org len xmo...mama xble p mana2...pastu suka nangis pulak

      Delete
  2. haha
    sama macam saya
    dah banyak kali tgok LOTR tapi still excited
    hehehe

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...