It's You!

Friday, March 29, 2013

Fashion Senses

Salam,

Masa membeli-belah di Rantau Panjang, saya ada membeli seluar palazo. Sekarang ni saya tengok trend pakai palazo. Saya masih tercari-cari "regu" palazo yang ideal. Banyak cara palazo digayakan tetapi saya nak juga cari yang sesuai dengan wanita Islam yang bertudung.


Cantikkan? Boleh tengok banyak di SINI

Kat SINI pun cantik juga

Nak juga ikut peredaran fesyen tapi macam tak kena je kalau saya pakai..hehe...Nak pakai jeans, dah lama saya tak pakai..rasa tak selesa je tapi bila tengok orang pakai jeans, teringin pulak. Nak pakai t-shirt memanjang, macam tak formal pulak. Nak juga pakai blouse...

Sebenarnya saya ni jenis simple je. Kekadang teringin nak berfesyen tapi sudahnya pakai t-shirt dan seluar track je. Seluar slack tu ada la juga...BIL selalu gak tegur..kadang-kadang bila keluar ramai-ramai, saya cuma pakai baju simple je. Hehe...nak buat macamana...

Rasanya...saya lebih suka pi kerja sebab pi kerja sah-sah pakai baju kurung. Senang cerita tapi kalau nak jalan-jalan saya tak suka plak pakai baju kurung. Cerewet la kan...


3 comments:

  1. Sy pun jenis simple bila berpakaian.. Palazo2 ni lagi sy tak reti..hehe..
    biasa pakai jeans dgn T'shirt je..sesekali pakai dgn blous..ehehe..
    apa pun janji selesa kan?...:)

    ReplyDelete
  2. saya pulak tgk keadaan. kalau kerajinan tu terserlah, mmg rajin la nak berfesyen bagai. tapi kalau penyakit M tu dtg, simple je. yg penting selesa :)

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...