It's You!

Tuesday, May 11, 2010

Anda bagaimana?

Salam,


Korang punya blog macam gambar ni la..warna warni ngan macam2 cerita.. ^_^

Pagi Selasa yang cerah dan ceria bagi aku. Tak tau sebab apa ceria..just ceria. A busy day awaiting. Banyak keje so tak sempat nak blogwalking kerap. Biasanya aku akan blogwalking setiap 1jam wat keje. Maklumlah keje memang mengadap pc je.

Banyak keje kreatif untuk Family Day kena wat di samping keje2 hakiki.
Teringin nak tau pendapat korang tentang berbloging di waktu keje. Bagi aku, kalau kerja tanpa henti mesti mengundang stress.

Bila mata dah berair, aku suka alih jap pandangan ke blog2 korang yg berwarna-warni dan penuh info dan cerita. Itulah waktu yang paling best rasanya bagi aku.


Kadang-kadang bila baca N3 lawak, aku tergelak sorang2. Member lain semua tengok semacam. Hehehe..Kalau baca N3 sedih, sedar tak sedar bergenang air mata..aku kan cepat sensitif dan 'gembeng'..huhu..
Kla...nak sambung wat keje.

Nak siapkan N3 ni pun sambil selang2 wat keje. Daaa...

8 comments:

  1. blogwalking time kerja?ok je asal tak effct kerja. kalau keje straight ngadap pc 8-5 tension gak kan. kita dulu keje selalu baca blog kawan seofis hehe. nak check dia ada kutuk2 bos/colleague ke tak etc. best leh gelak2.

    p/s jgn ikut pangai kita ye.

    ReplyDelete
  2. ok je asal tak ganggu keje kan..
    mcm saya bila xde class, online je lah, tggu apa lagi..hehehe..

    ReplyDelete
  3. mama hanim ~ janji keje langsai dengan terbaik..bos tak marah, hati kita pun senang

    ReplyDelete
  4. saya lebih kepada kerje..

    eh bukan..lebih kepada blog..

    eh bukan gak..lebih kepada FB..

    tak tak..

    lebih kepada tak buat keje...
    lalallala...

    ReplyDelete
  5. padatnye umah dlm gambo tu

    mengulor alam maya ni kena pandai..janji keje siap...kan..

    ReplyDelete
  6. Sama lah kita tu hahah. Yang lucu tu boleh ketawa seorang seorang hahaha. same time tu boleh cakap seorang seorang juga wakakaka.

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...