It's You!

Monday, June 28, 2010

Melawat Azrel

Salam,

Waktu rehat tadi sempat g jenguk Ina, member ofisku yang telah selamat melahirkan baby boy pada 27 Jun 2010 jam 8.00 pagi. Baby boy ni nampak kecik je walaupun 3.2kg. Nama baby ni Muhammad Azrel.

Aku takleh la nak pegang sebab tengah batuk2. Suara pun tengah ala-ala Ella skang ni. Tapi sempat la cuit sket, amik berkat, hahaha. Berkat sebab aku teringin nak baby lagi tapi belum ada rezeki lagi kot.

Sembang2 ngan layan baby sampai terlajak 2.15petang. Huhu, sori ye bos, masuk lambat sket. Sebagai kenang-kenangan sebelum Ina dan baby Azrel akan balik berpantang di Batu Kurau, kami sempat snap2 gambar baby. Hehe..

Ni la dia baby Azrel...mata pun lom bukak lagi ^_^

4 comments:

  1. alo lo looooo..

    sumel nye....
    tgu bby akak lak nanti ye...
    tak sabo iera nak tgok... sahih cute...

    ReplyDelete
  2. iera ~ huhu..sama2 tunggu..lama dah tunggu lom ada rezeki..hehe

    ReplyDelete
  3. So cute. Mata pun belum buka lagi.

    ReplyDelete
  4. comel nya!!adore their lil hands!!suka sgt lau baby grab our finger ke..i can fell the warmth..

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...