It's You!

Monday, June 21, 2010

3 idiots


Salam,

Sepanjang percutian kami dari Penang - Melaka - Johor - Kuala Lumpur - Penang, kami bawa kad Astro kami sebab kami punya kad Astro ada Astro Box Office. Apa yang menariknya sampai kami bawa merata tempat sampai ke kampung nun jauh di Selatan? Sebab bulan ni ada dua buah cerita kegemaran kami iaitu Vettaikaraan dan 3 idiots.

Hari ni takmo citer pasal Vettaikaraan nanti korang muntah hijau sebab rasanya kalau cukup sebulan Astro pasang citer ni so lebih 25 kali kami tengok sampai anak2 tau lagu2 dan plot cerita (walau tak faham bahasa tamil..ngeee)

3 idiots lakonan Aamir Khan ni sangatlah best dan punya mesej yang sangat mendalam. Sangat menghiburkan, ada lawak, ada sedih, ada cinta, ada persahabatan, ada kekeluargaan..makanya semuanya lengkap. Tak hairanlah filem ni menang 16 anugerah dalam 11th IIFA (Indian International Film Awards) baru2 ini.

Sesapa yang belum tengok citer ni, silalah tengok. Highly recommended to all of you. Kisah mengenai 3 orang pelajar sebuah kolej kejuruteraan yang datang belajar dengan tujuan yang berbeza. Ketiga2 mereka menjadi sahabat baik dan mengharungi pelbagai dugaan sewaktu belajar.







So..find some times to watch this movie. Love all the scene and the songs..Pastikan subtitlenya bagus sebab tanpa subtitle best, cerita ni tak dapat dihayati.

8 comments:

  1. lama giler tk layan tv kecuali world cup..since dok sini tv mcm dh tk layan sgt..rindu gk nak layan movie2 ne..

    ReplyDelete
  2. Dni ~ Kalau subtitle macam hampes tgk pun tak best kan dni kan?

    ReplyDelete
  3. Faisal ~ oo..mesti kena ada menari tu kalau takde bukan filem bollywood..hehe

    ReplyDelete
  4. Wai ~ Ye ke? Akak kat sini time cuti je dapat tgk tv..selalu tak tengok pun

    ReplyDelete
  5. Salam,
    Layan Bola sebulan,org kat rumah yg tak minat bola dah mula menyampah kat aku ^_^

    ReplyDelete
  6. Saya tengok video tu, macam best lah pulak.

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...