It's You!

Friday, June 11, 2010

Sayonara

Salam,

Akhirnya..berjaya menyiapkan tugasan2 sebelum bercuti. Ada meeting AJK Pemilihan Buku & Majalah tapi sebab aku bercuti, kenalah siapkan semua listing yang pensyarah dah cadangkan. Adalah dekat 6 rim kertas aku guna tadi. Nasib baik ada kawan2 yang baik hati tolong puncherkan. So dapatlah aku bercuti dengan senang hati.

Tengok betapa tingginya hand-outs yang telah siap..berpeluh ketiak jap..

So kawan2ku sekalian...sekiranya ada waktu, akan ku update blogku ini. Jika aku membisu, janganlah korang lupakan aku. Will miss u all. Muah muah...




Note : Akan bertolak ke Melaka malam ini, Insya Allah doakan perjalanan kami selamat pergi dan balik.

5 comments:

  1. happy hols ye!!
    enjot sehabis baik. :)

    ReplyDelete
  2. kak ida...

    selamat pegi n selamat pulang ya....
    hpi holiday hakak ku... muah

    ReplyDelete
  3. semoga selamat pergi dan kembali.. =)

    ReplyDelete
  4. Mak oi..banyak nya kertas. Bagus lah kalau semua dah siap.

    Anyway, have fun k.

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...