It's You!

Saturday, June 5, 2010

Movie again


Salam,

Malam minggu korang watpe? Aku baru je siap membalut hadiah untuk kenduri esok. Esok je ada 3 kenduri. Satu kenduri jiran selang 3-4 rumah dari umah aku, satu kenduri member hubby dann ketiga kenduri di rumah mak pengasuh Danial dulu.

Danial sangatlah teruja nak membalut hadiah untuk Pak Ngah (anak mak pengasuh). Sibuk nak tolong balut. Bila aku tak bagi, dia kata aku kedekutlah..apa lah..huhu.

Skang saja online sekejap guna Celcom Prepaid Broadband di Penaga. Hehe..ada gak benda nak wat. Actually sambil layan blog sambil layan Vettaikarran buat kali ke-10 (hahaha)..jangan terkejut tapi kami sekeluarga sangat suka dengan filem ni. Lagipun Astro Box-Office dah start main filem ni sejak 28 Mei yang lalu so kami dok ulang citer ni je.

Sesapa yang rasa hairan ngan kami, lehla try tengok (Banyak kali dah aku wat n3 pasal Vettaikaaran. Tengok sendiri kalau berminat sebab tak ramai yang minat Tamil Movie kan?

Oh ya..petang tadi aku tengok movie The Proposal lakonan Sandra Bullock. Sangat kelakar dann romantik. Yangg ni aku sarankan sesapa yang takde apa nak tengok, korang carilah. Best cerita dia. I love Sandra Bullock..cantik gitu...

Okla..nak sign-off. Nak baca Mastika yang baru beli tadi. Selamat bermalam minggu ^_^

10 comments:

  1. selamat berhujung minggu...
    hehe

    ReplyDelete
  2. Oh ya, saya pun suka movie proposal tu. Memang best :D.

    ReplyDelete
  3. owh
    The Proposal nih dari tahun lepas den dah tgok dah
    filem dia memang kelakar

    p/s : Review Lagenda Budak Setan Di Blog Saya

    ReplyDelete
  4. Roronoa Zoro ~ selamat..selamat

    ReplyDelete
  5. Hans ~ Ya..sangat kelakar..ketawa tak henti..tp ada sedih gak..

    ReplyDelete
  6. best tak akak movie ni?
    jap lagi ingat nak jalan2 di Qbay... boleh beli Prince of Persia untuk rabu.
    rabu movie murah hehe :)

    ReplyDelete
  7. Faisal ~ Best..kelakar...oh oh..nak tgk Prince Of Persia jugak huhu

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...