It's You!

Thursday, June 3, 2010

Thank You So Much Dni!

Salam,

Tengahari ni check dalam portal
Mel Berdaftar UiTM Penang..

wooho..
ada nama aku siot..

mestilah tau dari siapa aku terima mel berdaftar..

bukan...
bukan Abg Eq
(baru je semalam dia umum pemenang, takkan dah dapat cenderajiwa tu?)


Aku dapat hadiah daripada

v
v
v
v

v

v
v
v
v
v

v

v
v
v
v
v
v
v


Dni!

Ingat tak tentang "giveaway" yang Dni wat aritu?

Aku dapat saguhati sebab wat N3 pasal giveaway ni
Nak tau hadiahnya?
Ini dia ; ; ; ; ; ;


Cantik sangat...
Warna favourite plak tu..
Mekaseh Dni ^_^

Tapi aku tak reti pakai tudung jenis ni
Karang akak belajar ek Dni!

Thank you very much..muah muah..

7 comments:

  1. wahh.. tahniah dapat hadiah.. hihi..

    ReplyDelete
  2. Roronoa Zoro ~ mekaseh..best tol bila dapat hadiah..

    ReplyDelete
  3. tahniah kniedaz...wah tudung trend baru.

    ReplyDelete
  4. Zue ~ maceh..tapi saya tak reti pakai tudung ni..huhu..kena blaja nih

    ReplyDelete
  5. Ini lah kebaikan nya kalau ikut contest or giveaway kan?. Kalau lucky dapat lah hadiah. Anyway, congratulation.

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...