It's You!

Thursday, March 21, 2013

It's Not Red Riding Hood!

Salam,

Esok saya bercuti ya..
Kalau bersiaran pun mungkin guna hp saja
Saya nak claim hadiah birthday saya
Kalau Mr Hubby kata no limit, agaknya saya kena mai naik lori
Tapi mana boleh begitu kan
Saya nak beli untuk diri sendiri
Untuk anak-anak
Dan saya pasti Mr Hubby mesti berminat satu dua
Hahahaha...
Saya tak mau tunggu cuti sekolah
Tak mau...
Nanti ramai orang
Kawan-kawan mesti dah dapat agak...

YA..

Saya nak ke 
Penang Times Square esok!


Nak jumpa Mr Wolf
Saya cuti semata-mata untuk Wolf!
Fanatikkan saya?

✌♫♪˙❤‿❤˙♫♪✌

9 comments:

  1. kalau makan2 jgn lupa ambik gambar dulu....

    ReplyDelete
  2. this is the 'Big Bad Wolf' that most people love hehehehehe
    have fun fun fun fun shopping....

    ReplyDelete
  3. selamat membeli makanan rohani

    ReplyDelete
  4. dah tak sabartu.. nanti nak tengok ramai tak oerang yang gi...

    ReplyDelete
  5. oooo BBW kat Penang ye...sypun suka pergi BBW ni.

    ReplyDelete
  6. best tu kak.. pasti rambang mata dibuatnya dgn lambakan buku yg mmg banyak dan murah2!

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...