It's You!

Wednesday, June 9, 2010

Filem HAMPEH yang aku penah tengok

Salam,




Korang suka tengok movie? Aku suka tapi tengok juga jenis movie. Suka kalau g pawagam dapat tengok movie dengan aman damai tanpa ada gangguan daripada penonton yang lain. Lagi suka kalau orang belanja tiket wayang ngan air gas (tak minat popcorn)


Skang aku nak citer plak movie yang paling aku tak suka sepanjang hidup aku tengok wayang. Sapa yang pernah tengok Cloverfield (2008)? Sapa yang dah tengok mesti tau kenapa aku sangat tak suka cerita ni. Tengok review dan poster nampak macam best giler tapi hakikatnya hampeh.

Start masuk panggung je aku n abang dah jeling menjeling. Apa punya cerita ni? Cloverfield cerita yang kononnya based on live recording yang dibuat oleh satu kumpulan manusia ketika satu benda ntah alien ke monster ke menyerang bandar New York.


Ko bayangkan dengan rakaman yg bergoyang2 (kononnya salah sorang daripada mereka tengah merakam insiden tu) ngan jerit hirukpikuk, kepala aku pun mula pening. Pening je takpelah, siap ngan rasa nak muntah suma ada. Tak sampai pun 1/2 jam kami masuk panggung kami keluar balik sebab tak tahan pening. (Time aku tulis ni pun rasa pening)


Rugi duit tiket RM16..Huh! Ada satu lagi filem yang guna stail rakaman ni. Yang ni pun aku n hubby g juga nak tengok tapi macam kes 1 juga, tak sampai 1/2 jam kami dah kua. Puas la membebel dan memaki produser yang produce filem camni.

Sesapa yang dah tengok Cloverfield sila bagitau aku apa endingnya...

9 comments:

  1. kalau citer omputeh, ain suka citer yang banyak aksi.....

    selalunya tengok thru dvd jer....

    ReplyDelete
  2. dh tgok..tp kat laptop je..memang pening nak muntah..haha

    ReplyDelete
  3. dni lom berpeluang ke panggung, kak.. huhu.. cni tak ado panggung. tingin gak.. tapi takmo bawak popcorn.. nak bawak snek kegemaran. heehe

    ReplyDelete
  4. Ain ~ saya pun suka aksi jugak..tapi kalau nampak ini citer, jgn beli..rugi

    ReplyDelete
  5. Dni ~ Ala..tgk DVD lagi best Dni ..makan nasi pun ble..hahaha...

    ReplyDelete
  6. xpernah tgok lagi
    time tu tak kaki wayang lagi
    hahaha

    ReplyDelete
  7. Hans ~ Kalau terasa nak maki orang, p la tgk citer ni hahahaha

    ReplyDelete
  8. kalau movie macam ni, bagu lagi tengok from DVD jer. Rugi duit kalau tengok kat panggung wayang heheh. Bagi saya lah.

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...