It's You!

Wednesday, April 17, 2013

An Apple a Day

Salam,




Nota kaki : Salah satu buah-buahan yang saya suka sejak dari dulu tapi lama tak makan. Kena start balik la makan sebab banyak juga khasiatnya. 

8 comments:

  1. epal hijau masam la kalau kecik
    kalau besar lak mahal la harganya...

    ReplyDelete
  2. i pun dah lama tak makan epal...
    semalam gi kedai, sapphire tunjuk soh beli...
    tapi dia terpandang lak honeydew...
    terus dia soh beli honeydew...

    ReplyDelete
    Replies
    1. nanti ada pasar hari nak beli la...hehe

      Delete
  3. epal memang banyak khasiat...saya tak boleh makan epal tak tau pasal aper dari kecik lagi jadi terpaksa makanbuah lain

    ReplyDelete
  4. kalau nak menghafal..tak boleh makan epal ni...kak makan epal merah je, huhu

    ReplyDelete
  5. kalau nak menghafaz, tak leh makan epal hijau ni. kak makan epal merah je ida

    ReplyDelete
  6. saya rasa macam dah lama tak mkan epal... setahun ada kut.. mak ada je beli.. tp ntah napa mlas nak mkan..

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...