It's You!

Wednesday, April 3, 2013

Obsession

Salam,

Hari ni saya masuk kerja petang. Balik macam biasa pukul 10 malam. Sampai-sampai je, adik ipar saya kata nak ajak saya gi Hasani Books kat Carrefour. Nak beli buku buat jadi cenderahati untuk 2 orang pelajar praktikal yang akan selesai praktikal esok. (Ya..saya dan adik ipar kerja satu pejabat. Kes rekomenkan adik sendiri kat member..hahahaha)

Sekarang ni student uitm sedang exam. Dalam library sentiasa ada student sedang ulang kaji. Teringat zaman belajar dulu. Dekat nak exam baru sibuk ulang kaji sebab baru rasa thrill. Hahaha...
 
 
Bila belek-belek novel tadi, ternampak novel E.L James, Fifty Shades Freed (buku terakhir dalam kronologi Fifty Shades). Sekarang sedang baca buku kedua Fifty Shades Darker. Terus capai. Gila betul. Kalau dah baca buku berkronologi ni selagi tak habis semua buku, hidup rasa tak aman. Padahal, dekat rumah buku-buku yang saya beli di Big Bad Wolf hari tu pun tak sentuh lagi. Nak buat macamana...dah hantu buku.

Sekarang ni sedang meriben buku-buku cenderahati. Kejap lagi nak buat kad untuk mereka. Seronok buat kerja-kerja kreatif ni. Buat hati saya rasa tenang dan puas. My obsession : books & creative stuff. ^_^

Nota kaki : Fifty Shades adalah novel bergenre erotic romance.

4 comments:

  1. akak pun hantu buku tapi bukan novellah. kalau keluar, mesti rembat buku wlaupun ada tak baca lagi di rumah.. kak pun tak tahu nak kata apa bila ada yg kata tak suka baca buku..heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul kan kak...kalau tak suka membaca tu macam "betul ke?"

      Delete
  2. 9 mths and 10 days after the last novel, a baby is born

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha...takde maknanya...hahahahaha....very funny!

      Delete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...