It's You!

Thursday, April 4, 2013

Jamuan

Salam,

Gambar-gambar sepanjang majlis jamuan perpisahan dan sambutan hari lahir di perpustakaan tengahari tadi. Ehem..ehem...saya kena jadi mrs mc. Ketar juga sebab lama tak bercakap. Sebab malas nak bercakap lama-lama, saya jadi mc guna pantun belaka. Seronok pulak berpantun...sampai terbawa-bawa ketika makan. Nak sembang kena guna pantun..tak kira dua kerat atau empat kerat. Hahaha....

Layan gambar je la ye...

Our birthday cake..yummy!

Some of the foods

Ida & Afiq, our practical students

The birthday men and women

My boss giving a speech

Makan jangan tak makan

Tengok tu..budak-budak ni

Kami

Aminkan doa

Nota kaki : Jamuan simple je, lain kali kami buat lagi. ^_^

11 comments:

  1. syoknya jadi mc..
    berbakat org mmg sudi bkawan.. kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya tak berapa suka jadi mc..saya suka kerja di belakang tabir je..huhu

      Delete
  2. waa jadi mc...
    jamuan simple tapi bermakna kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul..yang penting ingatan tu ^_^

      Delete
  3. meriahnya...happy birthday semua yg terlibat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sesekali meriah...kalau tak sibuk dengan hal masing-masing

      Delete
  4. Paling tak suka jadi Mc... Saya suka buat backdrop je hehehh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu..buat backdrop lagi best dari bercakap di depan orang

      Delete
  5. Kakcik tak suka jadi mc walaupun kakcik suka berpantun. :)

    Meriah makanannya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe...saya pun sebenarnya tak suka jadi mc...

      Delete
  6. sekali sekala jadi mc mesti berdebar ye kak..

    wahhh... makanan sgt banyak. best2 pulak tu. adehhh... lapar!

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...