It's You!

Tuesday, April 23, 2013

Verangan Ko Jah V.7

Salam,

Sekarang ni, kalau tengok dinding ruang tamu kat rumah, sana sini ada kesan conteng. Maklumlah ada Piccaso sedang berkarya. Bila cakap ngan Mr Hubby, dia kata biarlah...nanti kita cat balik. Saya pulak akan kata, bila pulak nak catnya...mesti lama lagi.

Sementara tunggu nak cat balik tu, jenuh la tonyoh kesan-kesan contengan tu. Ada yang hilang, ada yang separa hilang..ada yang mama pun dah malas nak lap. Satu hal lagi, si kembar ni suka sangat koyak decorative wallpaper saya...Habis cacat dinding sebab waktu diorang koyak, gam tu kuat ko sampai cat pun terkeluar sama.

Saya verangan nak buat macam ni kat ruang tamu saya. Tapi saya rasa kena tunggu si kembar besar sikit dan dah tak mau conteng dinding, barulah boleh buat macam ni. Hehehe....

Cantikkan? Agak-agak...boleh jadi kenyataan tak? Hehehe



9 comments:

  1. Betul tuh tunggu depa dah bosan menconteng barulah leh buat cam tuh..hehehe

    ReplyDelete
  2. cantik sgt2! harap jd kenyataan.

    ReplyDelete
  3. sabar jelah kan.... kena tunggu anak besar dulu...
    memang selalu berangan nak ruang tamu yang macam tu...

    ReplyDelete
  4. insya Allah boleh...
    biasalah kids kecik2 mesti ada picasso lah, van gogh lah kannnnn....

    ReplyDelete
  5. akak...izan takleh tgk pun gmbr tu sbb bband dah slow ni. apa pun... kalau kembar dah besar nanti boleh aje deco2 ikut citarasa mama. masa tu dah tak main conteng2 dinding kan.

    ReplyDelete
  6. akak tak try marah ke depa? saya xiyad yg kecik tu pn saya dh ajar tone marah..alhamdulillah certain benda sy marah dia tak buat dh

    ReplyDelete
  7. memang cantik.....sy pun teringin gak nak buat wallpaper camni...tp ongkosnya pulak la....

    ReplyDelete
  8. Insyaallah boleh jadi kenyataan , memang seronok kalau ada rumah sendiri boleh Deko Deko

    ReplyDelete
  9. hehe..sy pun angan2 jg nak buat cantik2 mcm dlm pic tu tapi kena tunggu anak2 besar dulu ..dinding rumah habis diconteng nanti huhu

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...