It's You!

Tuesday, March 26, 2013

Chan Rak Ter ...

Salam,

Awal Mac hari tu, saya dapat "hadiah" daripada seseorang. GF adik ipar saya hadiahkan senaskah novel berbahasa Malaysia buat saya.

Maaf...dah lama saya tak baca novel Bahasa Malaysia. Bukan eksyen atau tak minat, tapi mungkin waktu sekolah dulu saya dah fanatik membaca novel melayu so sekarang ni saya telah beralih arah ke novel bahasa Inggeris.

BIL saya dan awek dia ni asyik tanya saya je ..dah baca ke belum? Lepas saya habis baca novel Inggeris yang saya pinjam di library, saya pun capai novel bertajuk Chan Rak Ter...(Aku Cinta Kamu) karya Sara Aisha. Pi Kelantan pun saya usung novel ni. Hehehe...saya mula senyum-senyum sendiri sebab best! Lama tak berangan kan...



Hahaha...Sesiapa yang tengah mencari novel untuk dibaca, carilah novel ni, terbitan Karya Seni. Harga RM24 (Semenanjung) / RM27 (Sabah&Sarawak). Setakat saya baca, ceritanya menarik. Lepas ni, ada sapa-sapa nak hadiahkan saya novel bahasa Malaysia tak? Hehehehe...


5 comments:

  1. kak, best ker? kalau best, saya mahu pergi beli nanti...hehehehe....saya, zaman U dan zaman sekolah baca lah novel Inggeris ni, sekarang nak baca Ingeeris tu, lama sgt pulak nak habis.....so beralih ler ke novel melayu....heheheh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Best gak Dini...sambil baca sambil terbayang hero dari Thailand yang macho hahahaha...terbalik la kita ni kan

      Delete
  2. lps u baca i nak pinjam ye. kekeke

    ReplyDelete
  3. mcm best...buat review boleh..hahaha..done kleeenex & olay

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...