It's You!

Sunday, March 17, 2013

The Departure

Salam

Kami bertolak dari rumah jam 5.30 pagi Jumaat ke Jeti Kuala Perlis. Keluar awal so dengan harapan dapat feri awal. Singgah sembahyang subuh di Alor Setar lepas tu terus ke Kuala Perlis.

Sampai di jeti jam 8.05 pagi tapi dah ada ramai orang juga. Kami punya tiket feri jam 10.45 pagi. Hampeh betul bila berurusan di kaunter. Mula-mula kata tiket banyak lagi...pusing sekali lepas tu tanya dia kata dah penuh sebab ada group tour booking. Mula2 kata tak boleh booking lepas tu bagi pulak kat group tu. Panas je hati.

Sampai di Langkawi lebih kurang 12 lebih tengahari. Selesaikan urusan sewa van lepas tu kami terus bergerak ke apartment yang kami tempah.

Next entry...our first day at Langkawi. Hehehe....

8 comments:

  1. Replies
    1. Akak pun lama tak pi..sekali pi, macam-macam benda baru dah ada...bangunan pun dah banyak

      Delete
  2. pergi bukan time cuti sekolah, ida. bestlah ni.. orang tak ramai sangat. p satu family lagi, bawa emak...happy..happy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul kak..nak shopping ...nak ke mana-mana rasa aman damai je..tak berebut ngan orang..best sangat!

      Delete
  3. salam..bercuti di Langkawi yer..Selamat beriadah bersama keluarga.

    ReplyDelete
  4. Langkawi selamanya di hati.. bestnyer...

    ReplyDelete
  5. baca entri baru ingat ada coklat daim kat laci opis ni..hahaha

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...