It's You!

Friday, November 22, 2013

Berita Hari Ini

Salam,

Minggu ni kami di UiTM menerima kedatangan pelajar baru. Minggu sudah UiTM Pulau Pinang telah mengadakan Istiadat Konvokesyen ke-79 tapi yang pertama di cawangan. Sebelum ini, istiadat konvokesyen dilakukan di Shah Alam dan sesiapa exgraduate UiTM mesti tau berapa banyak sidang yang ada untuk menampung keseluruhan graduate dalam sistem UiTM.

Pagi tadi ada sesi taklimat Bahagian Perpustakaan dan sedikit tour. Pagi ni cuaca sejuk pulak tu dengan hujan renyai-renyai so bila kena bagi taklimat ni terasa gemuruh juga walaupun dah banyak kali buat benda yang sama. Bila dapat bagi taklimat kat student yang ramah dan kepala gila-gila sikit, darah gemuruh tu beransur hilang dek kerana melayan mereka. Sempat juga buat ujilari untuk projek KIK kami.

Geng KIK Library

Sekejap je dah sampai hari Jumaat. Minggu ni semua dah sibuk kena one-to-one ngan bos untuk penilaian SKT. Saya masih belum dipanggil, hopefully semuanya baik-baik sahaja. Selalu pun baik-baik sahaja, kalau adateguran tu, saya terima je selagi teguran tu memang kena ngan kita. Kalau kita tak buat tapi kena tegur tu, kenalah juga pertahankan diri kan?

Selamat berhujung minggu. Rehat lama nak berblogwalking ke 'rumah' kawan-kawan. ^_^

3 comments:

  1. ohh ada pelajar baru ye??....sama mcm sy lah. klu kena bagi talk depan org mesti gemuruh je...padahal takde apa pun...hihi...Happy weekend ya..

    ReplyDelete
  2. Assalam kak Kniedaz :D lame xjejalan sini. Mai uitm jengka and konvo budak part 6 pun dekat jengka dah.. Btw KIK? mcm ayah Mai pernah masuk je program tu

    ReplyDelete
  3. Working in the library, is it being a speckie a necessary?

    hahaha

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...