It's You!

Saturday, November 30, 2013

Musim

Salam,

Beberapa hari lepas, saya terima pesanan di FB dari bekas kawan sekerja. Dulu dia kerja di library tapi lepas tu dia berpindah ke USM. Pangkat adik tapi kami boleh dikatakan rapat.

Bila terima message dari dia, saya dah boleh agak mesti ada benda yang dia nak beritahu. Alhamdulillah...dia akan melangsungkan perkahwinan 15hb Disember ni dengan gadis pilihannya. Lama dah tunggu nasi minyak dia...akhirnya jodoh sampai.

Hari ni dapat berita juga dari sahabat saya di kampung. Dia juga akan melangsungkan perkahwinan pada tarikh yang sama. Satu di Johor, satu di Penang. Hmmm....macamana tu?

Apa2 pun...saya doakan mereka bahagia hingga ke akhir hayat. Saya tumpang bahagia dan gembira. Mesti ada ramai lagi yang akan menamatkan zaman bujang musim cuti sekolah ni kan?..

4 comments:

  1. Cuti sekolah ni ramai la yg Mkn nasi minyak , saya pun tiap minggu ada undangan perkahwinan ;)

    ReplyDelete
  2. Cuti sekolah ni mmg musim kenduri khawin kan? sana sini jemputan.. kite yg pening nak pegi yg mana satu..huhu

    ReplyDelete
  3. sekali baca macam calon pengantin nya dua-dua lelaki. hahaha

    ReplyDelete
  4. Cantik kad jemputan zaman ni kan Kniedaz....mcm bezday kad dah ghupenya....patut pun Kniedaz dah bulan 12....musim mengawan hehe

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...