It's You!

Thursday, February 11, 2010

Melalut & mengarut..jgn mencarut udah lerr....


Pernah tak rasa bosan mengadap pc 8 jam sehari di ofis? Kadang2 aku rasa bosan gak...tapi sekejap je. Macam2 kita leh dapat dengan hanya menggerakkan jari jemari kita yang kiut-miut ni. Hari ni aku keje petang. Student pun dah ramai yang balik kampung due to Chinese New Year. Bila penat mengadap pc, aku mengadap buku pulak. Atas meja ni je dah ada beberapa buku & majalah yang aku amik, kononnya nak baca tapi tak buka lagi pun sebab sibuk blogwalking blog2 yang aku follow. Nampaknya, kenalah bawa balik umah wat habuan baca kat umah. Tapi munkin bukan malam ni sebab for sure balik kul 10 ni aku terus mengantuk...(bosan gak wat benda yang sama hari2 tapi that's life, kehidupan yang telah kita pilih untuk dilalui.)
Sebelum aku melalut yang lebih mengarut, baik aku pen off dan sambung blogwalking (sementara takde student masuk library nih)...daaa

Note : Kompius camna blogger len ble dapat wet byk melalui nuffnang? dari dulu still tak faham-faham camna kita leh gain duit..(emmm..kalau pasal duit nak cara mudah je aku ni...cubalah bawak2 wat partime ke...dapat gak side income..huhu...-kalau aku jual buku2 lama kat umah tu macamana ek? Ish...takmolah..sayang plak...T_T

13 comments:

  1. samala..i pun confuse gk ngan blogger lain dpt wet dr nuffnang..

    ReplyDelete
  2. kalau tak baca buku pun, baca blog-blog yang berfaedah ok juga kan? banyak info yang boleh kita dapat. hehe.

    ReplyDelete
  3. saya baru dapat rm10.25 dalam masa 2 minggu :)

    ReplyDelete
  4. salam kniedaz,

    mengadap pc kat opis lebih 8 jam dah jadi kebiasaan tapi klu lebih 1 jam kat umah pehh bikin fening kepala.

    (nak dpt wet kat nuffnang ni..
    ada lah blogger kata setiap hari dia org puye n3 masuk mesti lebih 2 n3.)

    ReplyDelete
  5. faisal ~ tu la..rasanya akak baca blog lagi banyak dari baca paper..hahaha
    camna leh dpt byk? rasa kalau ramai org p blog kita lg naik kot..

    ReplyDelete
  6. zue ~ wah..satu hari sampai 2-3 n3 tak dapatlah nak buat...huhu...xde rezeki lagi la tu..

    ReplyDelete
  7. My last job kat sabah.macam tu lah berdepan dengan pc saja heheh kalau bukan pc, berdepan dengan pelancong hahaha. Waktu tu belum jadi blogger lagi :D. Tapi memang membosan kan lah.

    ReplyDelete
  8. SJB ~ Yeke? by the way, u jumpa husband u kat sabah waktu u kerja kah?

    ReplyDelete
  9. bestnya. banyak bahan bacaan depan mata. asyik membaca tulisan kat pc jerkan

    ReplyDelete
  10. yg unique visitor tu mmg susah nak up... kena ramai visitor... yg tu bonus. mmg kalau capai tu, kaw2 leh earn...

    yang click tu... akak click sendiri pun boleh :)

    ReplyDelete
  11. jose ramon ~ tried to translate it using google..its some kind of poetry, i guess..^_^

    ... bring
    blood
    of
    the
    late
    wound
    in
    the
    hand
    and
    one
    Sailing
    of
    my
    heart
    to
    invite
    and
    give
    this
    soul
    than
    comes
    to
    share
    you
    your
    beautiful
    blog
    with
    a
    bouquet
    of
    gold
    and
    Carnations
    inside ...


    from my
    BROKEN HOURS
    PEACE AND CLASSROOM


    TE SIGO TU BLOG




    With greetings from the moon
    reflected in the sea of
    poetry ...


    AFFECTIONATE


    Expected to be to your liking Poetize POST OF THE HORSE, THE CONQUEST OF AMERICA AND THE CRUCIBLE OF TWILIGHT.

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...