It's You!

Friday, November 8, 2013

Day 2 - Lawatan Akademik Library to UTHM Johor

Salam,

Punyalah lama...skang baru sempat nak update pasal lawatan Akademik Library UiTM pada 22hb hingga 24hb Oktober yang lalu. Malas nak cerita panjang so saya buat entri bergambar je la ye.

Kami sampai di Parit Raja lebih kurang jam 10 malam lebih. Sampai je terus check in di D'Impian Inn dan merehatkan diri. Esok, jam 9.00 pagi kami perlu berada di UTHM untuk program lawatan.

Sebelum itu, kami makan lontong di medan selera Parit Raja. Lontong ni sangat famous dan rugi kepada sesiapa yang suka lontong tapi tak merasa. Saya ni nama je orang Parit Raja tapi jarang jugak makan di food court.

Kami sampai awal, sebelum pukul 9 pagi dah sampai. Sangat luas dan cantik library mereka. Diorang tanya, saya tak mau ke pindah balik kampung kerja kat sini? Tak kot, sebab saya dah jadi orang Penang ^_^ tapi hati tetap Johorean.


Kami di dalam bilik mesyuarat untuk sesi taklimat dan suai kenal. Memang seronok sebab mereka melayan kami dengan mesra. Bersembang dah macam lama kenal. Banyak info yang kami terima..

Ruang di bawah tangga tidak dibiarkan kosong tapi ada landskap yang sangat cantik. Boleh duduk rileks sambil berehat...sangat kondusif untuk pelajar belajar.

Kaunter rujukan mereka yang sangat cantik. Huiii...semuanya cantik..

Pantang nampak kamera...ada je gambar kami huhu

Kontrol ayu hehehe



Kami di akhir lawatan. Kami berada di sana hampir 3 jam lebih. Macam-macam kami tanya, semua tempat kami lawat. Sangat seronok.

Setakat ni dulu kongsi. Sebenarnya ada lagi nak cerita tapi nanti saya cerita. Hehe...selamat berhujung minggu semua ya. ^_^

Nota kaki : Untuk gambar yang lebih banyak, meh la singgah ke Facebook library kami di https://www.facebook.com/perpustakaanuitmpenang



1 comment:

  1. bagus ruang bawah tangga tu dihias dgn landskape… sejuk mata memandang...

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...