It's You!

Friday, July 2, 2010

Give & Take

Salam,

Hari ni adalah hari hadiah. Sebab apa aku kata hari ni hari hadiah? Sebab hari ni aku asyik memberi & menerima hadiah je dari pagi tadi.



First ~ hadiah kenang-kenangan untuk budak2 practical. Diorang dah habis praktikal diorang hari ni. So sebagai kenang-kenangan, aku belikan beg make up dan key chain masa bercuti di Melaka & Johor bulan lepas.

 Hadiah darpd staf library

Second ~ Member ofis, Riena, dah beli cenderahati untuk diorang juga. Yang ni drpd geng library so pagi tadi aku gigih balut cantik2 hadiah yang comel tu. 


Dapat frame gambar..thanks Andy

Third ~ Tak sangka plak dapat cenderahati daripada Andy, salah sorang student praktikal tu. Dia bagi hadiah sebab aku selalu teman sembang ngan dia bila waktu balik. Maklumlah...kami ni penunggu..bukan penunggu gunung raya tapi penunggu driver yg setia..muahaaaha


Ensiklopedia untuk Danish


Fourth ~ Aku nak bagi hadiah kat Danish & Danial. Sebabnya, esok Danish akan terima hadiah di sekolah. Aritu tak beli pape lagi kat dia sebab dia cemerlang so tu yang beli kat dia tu..Dah beli kat Danish, mesti beli kat Danial walaupun nilai & fizikal hadiah tu berbeza, janji dua2 happy..

Best betul memberi & menerima. Ada sapa2 lagi nak bagi aku hadiah? Hehehe..kalau nak bagi, bagilah laptop sebijik..nak yang mini tau..muahahaha

7 comments:

  1. nak satu! hehe.. sonotnya dapat adiah

    ReplyDelete
  2. banyaknya hadiah...nak juga...nak juga~

    ReplyDelete
  3. kak ida....

    sonok nya adiah² ni..
    pe kata.. kak ida adiah kan 1 kat iera..
    hehehee...
    kak ida kan cumel dan voque gituw... hehehe

    ReplyDelete
  4. best nya dapat hadiah...

    psstt..saya pun nak lappy baru..nak mini gak. kaler papel..hihihihi

    ReplyDelete
  5. nak hadiah jugak boleyyyy?

    hehehe....

    ReplyDelete
  6. Memang seronok dapat hadiah..hehehe

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...