It's You!

Wednesday, July 14, 2010

Tercipta Untukku

Salam,

Yang ni pun lagu kegemaran aku sekarang. Tercipta Untukku yang Ungu feat Rossa tu. Lagu ni jadi lebih mendayu dan lebih romantik plak bila dibawa dengan melodi slow ni.

Hubby pun suka lagu ni. Dalam akaun Youtube dia siap wat favourite lagi..hehehe..walaupun Rossa nyanyi beberapa patah lirik je, tapi sangatlah best suara dia..masuk sangat dengan lagu ni..huhu...


Ungu feat. Rossa – Tercipta Untukku (Accoustic)
menatap indahnya senyuman di wajahmu
membuatku terdiam dan terpaku
mengerti akan hadirnya cinta terindah
saat kau peluk mesra tubuhku, oohh

banyak kata yang tak mampu ku ungkapkan
kepada dirimu

reff:
aku ingin engkau selalu 
hadir dan temani aku
di setiap langkah yang meyakiniku
kau tercipta untukku

meski waktu akan mampu
memanggil seluruh ragaku
ku ingin kau tahu
ku selalu milikmu
yang mencintaimu
sepanjang hidupku

sungguh hanya lah dirimu
yang aku cintai
dan sungguh ku kan di sisimu
hingga ku mati

 

12 comments:

  1. sora dia lemak-lemak manis :)

    ReplyDelete
  2. lagi best kalau nyanyikan utk suami...lagi best masa malam pertma..ekekeke

    ReplyDelete
  3. perghh... rossa nye sore... meremang... :)

    ReplyDelete
  4. hans ~ betul..sora rossa best

    ReplyDelete
  5. hemy ~ muahaha...terus terlelap

    ReplyDelete
  6. tujuhariseminggu ~ betul tu!

    ReplyDelete
  7. diriku ~ suka sangat lagu ni..

    ReplyDelete
  8. teringat masa pegi konsert rossa baru ni.. ade duet ngan pasha ungu.. hensem gilak dia

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...