It's You!

Saturday, July 17, 2010

You r 5 now!

Salam,

N3 bergambar ni mengisahkan seorang budak yang akan menyambut ulang tahun kelahirannya yang ke-5 pada 18 Julai 2010...

Masa baby

Ngan Tok Nani

Macam Gegirl










Bermacam aksi Muhammad Danial Syahmi Mohd Khairul Nizam
Happy Birthday ke 5
Semoga semakin rajin dan jadi anak yang soleh
Aminn
Mama & Abah Love you

Note : Cik Lana, jangan lupa birthday Danial Ahad ni ya

13 comments:

  1. happy birthday danial :) moga jadi anak yg soleh ye. pic kai tudung tu kalau tak ckp mmg ingatkan girl dah hehe.

    ReplyDelete
  2. Happy Birthday Danial. Semoga menjadi anak kebanggaan Mama, Abah dan keluarga selamanya.

    ReplyDelete
  3. happy bufday...
    semoga danial menjadi manusia yang berguna di masa hadapan..

    ReplyDelete
  4. Happy Birthday Danial..semoga menjadi anak yang soleh..

    ReplyDelete
  5. Hapi Bufday Danial....
    be a gud boy and make ur parents proud ya sayang...

    ReplyDelete
  6. selamat ulang tahun kelahiran

    ReplyDelete
  7. happy birthday. moga besar nnt jadi manusia yg berguna :)

    ReplyDelete
  8. Happy birthday Daniah syahmi...!
    Semoga menjadi anak yg soleh....Amin

    ReplyDelete
  9. sesiapa yang lahir bulan julai memang kacak,cun,cantik dan comel
    hohohoh


    den nak kongsi video yang mampu buat ekau muda 10 tahun dari usia sebenar selepas menontonnya

    p/s : Lagu Waka Waka versi terbaru..Shakira Kalau Tengok Nih Confirm Nangis

    ReplyDelete
  10. alaahaiii... chOomel plus kachak nye beliau ~

    ReplyDelete
  11. Terima kasih atas semua ucapan happy birthday untuk Danial..semoga dia jadi anak yang soleh dan menggembirakan semua orang di sekelilingnya amin

    ReplyDelete
  12. Happy Birthday Danial. Dengar cakap mama bapa k?.

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...