It's You!

Sunday, June 2, 2013

Pengaruh Iklan

Salam

Kalau korang perasan, kat tv sekarang ada iklan biskut Jacobs yang baru di mana seorang budak lelaki yang comel telah memberikan biskut Jacobs kepada ibunya. Yani dan Yana suka tengok iklan tu.

Semalam petang waktu tengok tv dengan diorang, iklan tu keluar. Mereka pun tengok dengan kusyuk. Tak lama lepas tu, Yana bangun dan menuju ke ruangan makan. Kat situ ada satu meja sudut kaca di mana saya simpan segala macam makanan ringan. Dia ajak kakak dia sebab kat situ gelap. Tahu tak diorang amik apa? Diorang ambil tin biskut Jacobs bagi kat saya macam dalam iklan tu. Cuma yang beza, jenis biskut je. Pandai betul anak-anak mama ni. Maknanya diorang alert dengan tulisan Jacobs tu walaupun kaler tin berbeza. Very good girls!

Lepas tu...bila saya cungkil tin viskut guna garfu, diorang pun ikut. Lepas ni...kalau biskut habis, tau la nak cari sapa hahahaha....

4 comments:

  1. Anak dara twins ni memang bijak. Kalau tak mana mungkin minda dia terus ingat biskut di rumah sendiri.

    Cantik tocang:)

    ReplyDelete
  2. wah.anak2 yang comel dan bijak. cepat tangkap apa yg dilihat.sebab tu kena elak kasi tgk cerita yg x elok.budak2 skrg ni minda tajam tau. hihi :p

    ReplyDelete
  3. bijak nya dorang..so sweet.. =)

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...