It's You!

Sunday, February 16, 2014

The Weekend

Salam,

Selamat hari Ahad. Sekejap je dah hari Ahad dan esok dah nak start kerja lagi. I've no complaint about my Monday coz i love my job...hehe..

Cuma nak recap balik apa yang saya buat bila cuti. Tengah malam Jumaat, Mr Hubby bawa saya tengok wayang. Lama tak menonton dan saya tak tau pun dia nak bawa saya. Balik2 kerja dia kata malam ni kita tengok wayang. Anak2 MIL dah bawa balik ke Penaga petang Jumaat cuma Danial yang tak mau balik lagi...nak balik ngan mama katanya. Sudahnya, kami bawa dia sekali menonton wayang. Baru setengah filem dia dah tidur. Dia dah tengok cerita tu dengan BIL n Danish aritu...tu yang dia bantai tidur tu.

Awal Pagi Sabtu, saya bawa Danial balik Penaga. Siap tanya pendapat Danial nak masak apa. Dia kata masaklah ikan cencaru sumbat. Saya teringat Danish ada minta lontong beberapa minggu yang lalu so muktamad masak lontong je ari Sabtu. On the way balik, singgah pasar Penaga beli bahan memasak. Pergi pasar dengan Danial yang cerewet ni lech sikit. Macam2 yanf dibebelkan. Esok kalau yana dan Yani besar, saya tau siapa yanf paling banyak mulut...hahaha...mestilah Yani.

Nota kaki : Esok, 17 February ialah birthday Muhammad Danish. Lusa pulak, 18 February ialad birthday Nur Dayani Hayfa dan Nur Dayana Hayfa. Sorang dah 11 tahun, dua lagi dah 3 tahun. Hadiah apa sesuai untuk mereka? Kek birthday pun postpone ke Sabtu depan. Baru boleh sambut ramai2 sket.

2 comments:

  1. sunday sekolah. tp sama je since the father pun working straight tanpa off day.

    ReplyDelete
  2. Seronoknya Ida boleh berdua duaan....Mereka nak pulak balik tanpa mama ngan papa yek...senang kita pun boleh rehatkan hehe

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...