It's You!

Tuesday, April 6, 2010

Aku pandai (ayat takble blah..sila abai kalau takmo tau)

Salam,
Hari ni aku telah belajar satu benda baru selepas dikomen oleh En Ben. Nak tau tak apa dia? Aku telah berjaya menghilangkan boarder wrapper kat header tu..muahaha...Aku bab tanya orang ni memang malas sket walaupun orang kata malu bertanya sesat jalan. Tapi prinsip aku, kalau tak try dulu janganlah tanya. Bukan bodoh sombong ek..tapi saja nak cuba dulu, kalau berjaya, wah..kan ke bangga cam aku nih? Ngeee...



Puas dah aku belek sana sini. Last-last aku g kat layout n try edit html. Pastu aku ubah boarder tu dari 1px ke 0px (macam dalam gambar yg aku bulat tu. Aku trylah save and view..tak sangka plak jadi. So lepas dah edit html tu, ble la aku buh header aku sendiri. (sesapa yang dah memang dari dulu tau tu, abaikan je la apa yang aku cakap ni ek...buat2 tak taula pastu korang cakaplah kat diri sendiri..."ooohhh..macam tu rupanya..bagus tol Kniedaz ni..tunjuk kat aku" muahahaha)

K..la..nak blogwalking nih...

8 comments:

  1. tkyah delete pn buleh..rasa guna/* and */ kat wrappper..so nnt nk guna lagi leh buang balik tanda tu

    ReplyDelete
  2. wah,menarik lah! nnt ajar ieda ek, ieda tak tau la...

    ReplyDelete
  3. PANDAI lah awak!!
    *applause!!applause!!

    hehehee

    ReplyDelete
  4. hemy ~ ye ke? ahaha..tambah lagik ilmu arini..tengkiu ^_^

    ReplyDelete
  5. ieda ~ blaja pelan2..kena rajin godek..hahaha

    ReplyDelete
  6. @xiM ~ hehe..try sampai buleh..chayok chayok ^_^

    ReplyDelete
  7. eh header yg mana ni? ce tjk perbezaan dan selepas buat mende ni...tak bape nak tau ni

    ReplyDelete
  8. Dulu I pun tak pandai. Tapi sekarang ni pandai sudah hehehe. good for you :D.

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...