It's You!

Monday, April 5, 2010

You've need to accept the outcome no matter what...

Salam,

Ni dengan penuh rasa seronok, malam2 kat umah buka blog semata-mata nak tengok komen En Ben terdapat blog aku.

Korang bacalah sendiri..yang penting skang aku dah tau mana kekurangan yang perlu ditambah. Tapi originality perlu aku kekalkan sebab aku adalah aku. Aku menulis ikut mood, kekadang mungkin lawak sket, kekadang emosi sikit or both of it. Blog ni banyak berkisar tentang kehidupan aku yang aku rasa sesuai dikongsi.

Ni aku copy dari blog En Ben...mekasih ya En Ben atas kesudian menjelajah ke blog KNIEDAZ nih. ^_^

Petikan dari Blog Ben Ashaari

Jelajah Blog : Kniedaz - Past , Present , Future

Hehe .. ni kira beruntung neh .. aku ulas blog dia semasa aku dalam Erl otw balik Putrajaya .. Dari aku nganga baik aku buat satu penjelajahan ..

Si blogger yang penuh sifat malu ni , dari ari tu aku tengok komen dia dok memanjangggg je malu ngan aku .. Malu takut aku komen macam macam .. Jgn risau ..takkan la nak jatuhkan air muka cik Kienaz .. Sama je semua blogger .. Manusia .. Takde lebih tak de kurang .. Kalau ada yang lebih tu , gila la maknanya .. huhu ..

OK ... aku dah tengok blog dia dari ari tu .. Color dah ok .. latar belakang ... template semua sesuai dengan orangnya cuma ada tang header tu .. haaa.. nampak tak , ada kotak header tu ... gambar sudah terlebih kat situ .. hehehe .. cuba buang kotak tu .. camana nak buang ? Haaa ... dalam blog bro ada sorang blogger yang buat tutorial tentang blog ni .. mmg bagus sekali blognya .. cuba belajar mencari dan mengkaji ..

Entrinya .. ok .. takde masalah ... original ... Bagi aku , untuk blogger yang baru , blog ni ok .. cuma kalau nak pergi jauh , kena rajin belajar .. Ada banyak blog tutorial .. kena cari .. tak dapat , baru tanya bro balik .. Kak kujie2.com pun ada leh ajar ... google nama kak kujie .. pasti jumpa ..

OK.. tu pandangan bro .. pandangan korang lak ?? g la tengok .. >> KNIEDAZ

9 comments:

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...