It's You!

Wednesday, April 7, 2010

Header & Boarder


sebelum, perasan tak line boarder tu? Header aku tak masuk petak boarder


Lepas edit html, boarder tu hilang le...

Salam & selamat pagi

Berbalik pasal header yang aku wat sendiri tu, Pn asHa tanya yang mana satu..so aku bagi gambar perbezaan sebelum dan selepasnya supaya asha tau yang mana aku maksudkan, hehe.

Tapi jangan tanya aku macamana kalau kita nak boarder tu ada n kita punya header yg zass tu nak cantik terletak kat dalamnya...yang itu aku tak try lagi...japg aku try hokeyy...

Nak wat keje dulu...bubbaiii

4 comments:

  1. byk cara nk adjust...tp akak dh jumpa sendiri kira bagus la..kita rasa puas kan..kalau kodek2 berjaya

    ReplyDelete
  2. oh..akak dengan ini sudah jadi geng Memuah sayaaa~~~~~

    ReplyDelete
  3. hemy ~ betul tu..baru rasa kita ni pandai..hahahaha

    Oh oh...dah jadi Geng Memuah? Bestnyer..tengkiu...^_^

    ReplyDelete

Thanks for the responds! (◡‿◡✿)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...